Som Planet Huses nye regnskabsmedarbejder kommer du til at arbejde i en afdeling med 4 medarbejdere. Afdelingen varetager regnskabsopgaver for hele Planet koncernen. Dine ansvars- og arbejdsområder bliver:
- Generelle bogholderiopgaver
- Projektregnskaber
- Kreditorstyring
- Moms og Intrastat
- Perioderapporteringer til koncernen
Basen er hovedkontoret i Ribe. Her bliver du en del af koncernens økonomiafdeling.
Vedholdende og insisterende – på den gode måde
Med aktiviteter af både national og international karakter har Planet Huse brug for dig, der er vant til at have en bred kontaktflade, og som evner at arbejde struktureret og selvstændigt med flere igangværende opgaver.
Du tager ejerskab over en given opgave og opsøger på eget initiativ den næste. Du får mulighed for at få ansvar for dit eget forretningsområde. Samtidig har du øje for dine kollegaer. Med din hjælpsomhed og dit gode humør bidrager du til et dejligt arbejdsmiljø – et miljø, hvor den uformelle tone går hånd i hånd med rettidighed og arbejde af høj kvalitet.
Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en bogholderifunktion understøttet af en uddannelse som regnskabsmedarbejder. Studiemæssigt har du sikkert bestået en HHX – suppleret med en overbygning som finansøkonom, merkonom eller lignende. På IT-fronten mestrer du Microsoft Excel, har du erfaring med Navision eller Dynamics C5 og et fakturabehandlingssystem, er det et plus.